rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 300   |   Dodanych dzisiaj: 12

Mam do wynajęcia mieszkanie 48 m2

Mam do wynajęcia mieszkanie 48 m2
Mieszkanie na osiedlu Słoneczny Stok. Salon z aneksem kuchennym oraz sypialnia. Na wyposażeniu pralka, lodówka, zmywarka, kuchnia gazowa. Dostępna jest też duża piwnica. Mieszkanie ...

Renault Grand Scenic ...

CENA:
20000


Zobacz

SEP G1/G2/G3 pomiary ...

CENA:
467


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 514 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
W ramach projektu pn. Razem możemy więcej! współfinansowanego ze środków PFRON prowadzimy rekrutację na staż na stanowisko / Pakowacz art. papierniczych / dla osób z aktualnym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Staż trwa 3 miesiące i traktowany jest jako okres próbny przed zatrudnieniem u tego samego pracodawcy. Stypendium stażowe za okres 3 miesięcy wynosi : 7 669,86 zł ( tj. 2 556,62 zł miesięcznie) * podane kwoty to kwoty brutto, chyba, że regulamin stanowi inaczej i w/w kwoty są również kwotami netto. Zakres obowiązków: - komplementacja zamówień, - pakowanie przesyłek, - rozkładanie produktów z dostaw, - proste prace produkcyjne, Wymagania: - ważne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - miejsce zamieszkania na terenie woj. podkarpackiego, - być w wieku aktywności zawodowej tj. od osiągnięcia wieku dorosłości - do osiągnięcia wieku emerytalnego, - nie podejmując zatrudnienia, - nie być beneficjentem innego projektu współfinansowanego ze środków PFRON Cv proszę przesyłać na adres e - mailowy: [użyj formularza kontaktowego] Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi Rzeszów ul. Słowackiego 24/75 Piętro 7, Rzeszów tel. kontaktowy 739-908-468 Zapraszamy !

Dodane : 2025-05-20 15:04 + czytaj więcej

🚧 PRACA DLA CIEŚLI SZALUNKOWEGO – OD ZARAZ! 🚧 Szukasz solidnej roboty w budowlance? Dołącz do ekipy. 📍 Lokalizacje: Łódź / Warszawa / okolice Rzeszowa 🏗️ Projekty: mieszkaniówka, przemysł, mosty 📅 Praca od pon. do pt. – wolne weekendy 💰 Umowa o pracę, terminowa wypłata, zaliczki, zakwaterowanie 🔧 Szukamy doświadczonych cieśli szalunkowych – systemowych i tradycyjnych. 💪 Liczy się rzetelność i gotowość do delegacji. 📞 Dzwoń: 502 267 530 (WhatsApp też działa!) 📩 Wyślij SMS o treści: „cieśla Brunary” – oddzwonimy! Nie czekaj – dobra robota czeka na Ciebie!

Dodane : 2025-05-20 15:04 + czytaj więcej

Zatrudnię na pomoc kuchenną chętną osobę. Doświadczenie nie jest wymagane. Praca w godzinach 7:00-16:00 ( są to godziny przybliżone) Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV wraz ze zdjęciem na podany adres e-mail E[użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem: pomoc kuchenna

Dodane : 2025-05-20 18:45 + czytaj więcej

Fundacja Heros, zajmująca się aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami, prowadzi rekrutację na szkolenie "Obsługa pakietu MS Office", w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Szkolenie jest stacjonarne, realizowane w Rzeszowie i obejmuje 112 godzin. W ramach szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu: - tworzenia i formatowania dokumentów tekstowych, - tworzenia arkuszy kalkulacyjnych, wprowadzania danych, korzystania z formuł i funkcji, - tworzenia prezentacji, - zarządzanie pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami oraz zadaniami. - tworzenia baz danych, wprowadzania danych oraz generowania raportów. Uczestnik szkolenia otrzymuje: - Stypendium szkoleniowe 17 zł brutto/godzinę szkolenia, - Zwrot kosztów dojazdów na szkolenie, - Materiały szkoleniowe, - Catering w trakcie szkolenia, - Zaświadczenie dokumentujące ukończenie szkolenia. Po szkoleniu przewidziany jest staż zawodowy z wypłacanym stypendium 2556 zł brutto/miesiąc. Aby wziąć udział w szkoleniu zawodowym należy spełnić wszystkie poniższe warunki: - Posiadać aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - Zamieszkiwać teren woj. podkarpackiego, - Pozostawać bez zatrudnienia; - Być w wieku aktywności zawodowej (Kobiety do 59 r.ż; Mężczyźni do 64 r.ż) Osoby zainteresowane wzięciem udziału w szkoleniu proszone są o przesłanie CV przez portal lub kontakt telefoniczny. Liczba miejsc jest ograniczona!

Dodane : 2025-05-21 08:14 + czytaj więcej

Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie ogłasza rekrutację na stanowisko specjalista do spraw płac Miejsce pracy: Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie, ul. Stefana Okrzei 7 Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa płacowa Podkarpackiego Centrum Nauki „Łukasiewicz”, w szczególności: naliczanie wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i innych świadczeń związanych z pracą; sporządzanie list płac; naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy; obliczanie wpłat na PFRON i sporządzanie deklaracji w tym zakresie; rozliczanie umów cywilnoprawnych; prowadzenie i obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych; sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS; sporządzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego; przygotowywanie dokumentów niezbędnych do sporządzania planów finansowych; sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń do GUS oraz dla potrzeb organizatora. Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne lub pokrewne i 3 lata stażu pracy, doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zakresie naliczania wynagrodzeń (mile widziane w instytucji kultury lub innej instytucji finansów publicznych), praktyczna znajomość programu PŁATNIK, PUE ZUS oraz pakietu MS Office, znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, pracowniczych planów kapitałowych w stopniu pozwalającym na samodzielną pracę, umiejętność pracy w zespol

Dodane : 2025-05-21 09:45 + czytaj więcej

Zatrudnię blacharza dekarza lub osobę do przyuczenia. Znajomość el narzędzi i prawo jazdy kat b. Osoba nie bojąca się wysokosci. Praca od zaraz. Od pon do piątku. Wypłaty co tydzień.

Dodane : 2025-05-21 11:14 + czytaj więcej

Specjalista ds. sprzedaży energii elektrycznej i gazu Miejsce pracy: praca zdalna + wizyty u klientów na terenie woj. podkarpackiego Forma współpracy: B2B Zakres obowiązków: - Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego - Negocjowanie warunków umów oraz ich finalizacja - Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami - Monitorowanie rynku energetycznego i aktualnych trendów w branży - Tworzenie strategii sprzedażowych - Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje klientów - Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów Nasze wymagania: - Prawo jazdy kat. B. - Wysoka kultura osobista, komunikatywność - Umiejętność prowadzenia rozmów z właścicielami firm lub osobami decyzyjnymi po stronie klienta - Samodzielność w organizacji pracy, systematyczność - Umiejętności korzystania z narzędzi online - Mile widziane doświadczenia w sprzedaży B2B - Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku energii elektrycznej i gazu oraz umiejętność zidentyfikowania potrzeb klienta w obszarze tych usług Zależy nam na współpracy z osobą, która rozumie sprzedaż doradczą i potrafi samodzielnie prowadzić klienta przez cały proces od pierwszego kontaktu po podpisanie umowy. Oferujemy: - Szkolenie branżowe - Wsparcie doświadczonych handlowców - Dowolność w wyborze metod dotarcia do klientów - Nienormowany czas pracy, to ty decydujesz ile czasu poświęcasz na swoją pracę - Możliwość samodzielnego planowania działań - Przejrzysty system wynagrodzeń prowizy

Dodane : 2025-05-21 11:28 + czytaj więcej

JESTEŚMY FUNDACJĄ która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy. Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR. W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: PSYCHOLOG / PSYCHOLOŻKA. Dołącz do nas i buduj rynek pracy, w którym nie ma miejsca na ograniczenia! Dołączając do naszego zespołu, będziesz zajmować się: prowadzeniem poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawnością, prowadzeniem warsztatów grupowych, wspieraniem uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętności społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych związanych z niepełnosp

Dodane : 2025-05-21 12:20 + czytaj więcej

Nowo powstający salon optyczny zatrudni: **Stanowisko:** Optyk okularowy **Miejsce pracy:** RZESZÓW **Forma zatrudnienia:** Umowa o pracę / Umowa zlecenie / B2B **Wymiar czasu pracy:** Pełny etat / Część etatu --- Zakres obowiązków: * Montaż soczewek okularowych do opraw (szlifowanie, centrowanie, dopasowanie). * Obróbka i osadzanie soczewek jedno- i wieloogniskowych, w tym progresywnych. * Drobne naprawy i serwis opraw okularowych. * Weryfikacja jakości wykonanych prac zgodnie ze standardami optycznymi. * Współpraca z optometrystą i doradcami klienta w zakresie realizacji recept. * Dbanie o porządek i prawidłowe funkcjonowanie zaplecza technicznego (laboratorium). --- Wymagania: * Doświadczenie w pracy na stanowisku optyka okularowego * Znajomość procesu montażu i obróbki soczewek okularowych. * Precyzja, samodzielność i dobra organizacja pracy. * Mile widziane: wykształcenie kierunkowe --- Oferujemy: * Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym gabinecie optyczno-okulistycznym. * Pracę w zespole z doświadczeniem i pasją do optyki. * Dostęp do wysokiej klasy sprzętu i nowoczesnego laboratorium. * Możliwość rozwoju i szkoleń branżowych. * Rabaty pracownicze na produkty optyczne. --- **Zgłoszenia (CV + krótki list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-21 13:17 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: - Prowadzenie kontraktów na roboty budowlane (wielobranżowe w tym głównie elektryczne i fotowoltaiczne): przygotowywanie procesu rozpoczęcia budowy, przygotowywanie planu zamówień materiałów, urządzeń i innych związanych z budową, przygotowywanie harmonogramu prac - Bezpośredni kontakt z Zamawiającym w zakresie realizacji umowy - Współpraca z Nadzorem Inwestora - Odpowiedzialność za realizację budżetu kontraktu, harmonogramu i procedur formalnych - Prowadzenie dokumentacji budowy - Kontrola kosztów całości kontraktu z Zamawiającym - Przeprowadzenie procedury wyboru Podwykonawców robót– przedstawienie finalnych ofert do akceptacji - Negocjowanie warunków handlowych i technicznych z Podwykonawcami - Koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie (w tym zgodnie z zasadami BHP), - Prowadzenie kontraktowej korespondencji z Zamawiającym oraz Podwykonawcami - Nadzorowanie i rozliczanie podwykonawców i dostawców - Przygotowywanie okresowych sprawozdań rzeczowo-finansowych i raportów do przełożonego Wymagania: - Wykształcenie w zakresie budowlanym lub elektrotechnicznym - Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Doświadczenie koordynowania robót budowlanych oraz współpracy z podwykonawcami - Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu - Znajomość obsługi AutoCad - Prawo jazdy kat. B - Umiejętność analizy dokumentacji technicznych - Znajomość pakietu MS Office - Gotowość do kilkudniowej delegacji w tygodniu na terenie Polski - Komunikatywność i z

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu oraz dbanie o dobry wizerunek biura Zarządzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarząd Archiwizacja i dbanie o porządek w dokumentacji Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarząd Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarządu i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarządzenia etc.) we współpracy z Radcą Prawnym Obsługa posiedzeń Zarządu, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym Obsługa połączeń telefonicznych i urządzeń biurowych Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista i dyskrecja Umiejętność tworzenia pism tzw. „lekkie pióro” Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu, w tym rozwiązywania problemów Dokładność i uporządkowanie w realizacji zadań Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interperso

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Poszukujemy rejestratorki medycznej Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - nowoczesne narzędzia pracy - wsparcie podczas wdrożenia - praca w miłej atmosferze i zgranym zespole - możliwość rozwoju Zakres obowiązków: - przeprowadzenie nowego pacjenta przez proces rejestracji - koordynowanie planów leczenia - koordynowanie prac protetycznych - prowadzenie social mediów Oczekujemy: - doświadczenie zawodowe lub chęć przyuczenia - wysoka kultura osobista - dyspozycyjność i zaangażowania Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie swojego CV ze zdjęciem na adres mailowy gabinetu wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Na adres [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Czy wiesz, że nawet umowa o pracę nie gwarantuje bezpieczeństwa? Niezależnie od wieku czy doświadczenia - w dzisiejszych czasach każdy może zostać zaskoczony zmianami. Dlatego warto już dziś! Otwórz sobie drzwi do dodatkowego źródła dochodu i zbuduj finansowe zaplecze na przyszłość! Dołącz do naszego zespołu jako Doradca Klienta i zacznij pisać swoją zawodową historię! Co oferujemy? - Możliwość awansu - zacznij od stanowiska doradcy, a z czasem rozwijaj swoją karierę w branży finansowej! - Elastyczną współpracę - umowa B2B lub zlecenie, idealna dla osób, które chcą łączyć pracę z innymi aktywnościami (np. etatem, własną działalnością, wynagrodzenie prowizyjne). - Pracę hybrydową - większość zadań wykonujesz zdalnie, a w biurze pojawiasz się tylko raz na jakiś czas (np. na spotkania zespołowe lub szkolenia). - Niezależność i wysokie zarobki - sam decydujesz, jak budujesz swoją bazę klientów i ile chcesz zarabiać. - Wsparcie mentora - każdy otrzyma indywidualnego opiekuna, który pomoże wdrożyć się w obowiązki. - Bezpieczeństwo w niepewnych czasach - nie polegaj tylko na jednym źródle dochodu. Daj sobie szansę na stabilną przyszłość! Twoje zadania: - Pozyskiwanie klientów i budowanie własnej bazy kontaktów. - Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów finansowych. - Obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji oraz dbanie o długoterminowe relacje. Szukamy osób, które: - Są ambitne, zdyscyplinowane i pełne pasji - nie boją się wyzwań! - Mają śr

Dodane : 2025-05-21 17:17 + czytaj więcej

Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji i dofinansowań. Renomowana instytucja szkoleniowa, działająca na terenie całego kraju, poszukuje specjalisty ds. administracji. Szukasz pracy w dynamicznym i wspierającym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie? Czekamy właśnie na Ciebie! Zakres obowiązków: - Przygotowanie dokumentacji administracyjnej - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Przygotowanie dokumentów bieżących firmy - Ustalenia spotkań - Pomoc przy prowadzeniu marketingu firmy - Pozyskiwanie klientów dla firmy drogą telefoniczną i mailową Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesiące). - Wynagrodzenie podstawowe 3 508 zł netto - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu. - Przyjazną atmosferę pracy, ukierunkowaną na wspólne osiąganie wyników. - System benefitów Kogo szukamy? - Osób z doświadczeniem pracy w administracji - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób ambitnych szukających pracy na stałe. Jak aplikować? Prześlij swoje CV ( koniecznie ze zdjęciem ) i krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabilną pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-05-21 17:19 + czytaj więcej

Zatrudnię zbrojarzy z doświadczeniem jak i do pczuyczenia. Oferuje umowę o pracę dobre zarobki. Praca na terenie Rzeszowa 784964105

Dodane : 2025-05-22 06:59 + czytaj więcej

Strona 15 z 35
zamknij
Zamknij